Aybak Makina

Tarihçe

GÜNÜMÜZ
Sürekli gelişmeye odaklanmış personeliyle birlikte karşısına çıkan tüm engelleri aşmayı başarmış ve düzenli, istikrarlı, min. riskle ve dürüst çalışma anlayışıyla, müşterileriyle daima kaliteyi zamanında sunmuş ve sektöründe, uluslararası seviyede rekabet edebilmek ve sürekli gelişmek amacıyla süreç odaklı stratejik yönetim modelini seçmiştir.
2022
Mülkiyeti AYBAK MAKİNA'a ait olan 2. fabrika binası faaliyete geçti.
2020/2021
Corona virüsün tüm Dünya'ya yayılması sebebiyle ticaretin aksaması.
2019
Cofletk kendi sac parçasını üretmeye başladı ve Aybak'ta cirosu oldukça azaldı.
2013
Mata Automotiv ile Tesla Projesine başlandı.
2012
Piroux Industrie ile Euro 6 Projesine başlandı.
2009
Mata Automotiv ile Aston Martin Projesine başlandı.
2008
ISO/TS 16949 belgesi aldı. EN ISO 14001 belgesi aldı, Mülkiyeti AYBAK MAKİNA'a ait fabrika binasına taşındı.
2007
Türkiye otomotiv sektöründeki ihracatçılar arasında ilk 100 e girildi.
2004
ISO/TS 9001 belgesi aldı Volvo tarafından kalite onayı aldı.
2003
Renault Trucks firmasının tedarikçisi oldu.
2001
İhracat oranı toplam cironun %50 sini geçti.
1999
Cofle SRL firmasının tedarikçisi oldu. Oyak Renault denetiminde B grubu tedarikçi oldu. Ford Otosan denetiminde A grubu tedarikçi oldu.
1998
Piroux Industri (Fransa) tedarikçisi oldu ve ihracat serüveni başladı.
1996
Chrysler Kamyon firmasının tedarikçisi oldu.
1994
Bursa'ya taşındı.
1993
FORD tedarikçisi oldu.
1990
Oyak Renault tedarikçisi oldu.
1988
Kuruluş / İstanbul